"Företag är dåliga på att nyttja ny teknik för att serva sina kunder. Kötiderna för att svara på mejl är ofta över 24 timmar" skriver Computer Sweden i en artikel. No shit?
Problemet med företag som är värdelösa på kundtjänstområdet har jag tagit upp vid flera tillfällen tidigare. En liten lägesrapport: mina tre mail till K-Rauta är fortfarande obesvarade, 38 (!) dagar senare. Och svaret från BRA Interiör har jag väntat på i 193 (!) dagar.
Läs Computer Sweden-artikeln här.
Läs även andra bloggares åsikter om kundkontakt, kundtjänst, e-post, k-rauta
Problemet med företag som är värdelösa på kundtjänstområdet har jag tagit upp vid flera tillfällen tidigare. En liten lägesrapport: mina tre mail till K-Rauta är fortfarande obesvarade, 38 (!) dagar senare. Och svaret från BRA Interiör har jag väntat på i 193 (!) dagar.
Läs Computer Sweden-artikeln här.
Läs även andra bloggares åsikter om kundkontakt, kundtjänst, e-post, k-rauta
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar