Provade igen nästa dag. Och igen. Och igen. Både via min internetbank och Telia.se. Syntax error. Tekniskt fel. Ett fel har uppstått i applikationen. Var vänlig försök igen senare. Nu har det gått tre dagar, och jag har både varit vänlig och försökt senare. Och jag kan fortfarande inte ens se fakturan.
Nu förstår jag varför de börjat lägga på en massa kostnader för att skicka riktiga fakturor. Då måste de ju faktiskt visa upp vad de tar betalt för.
Läs även andra bloggares åsikter om telia
1 kommentar:
Hej,
jag heter Susanne och jobbar på Telias kundservice.
Det är just nu problem med att se detaljspecifikationer för mobila abonnemang på Mina Sidor. Om du vill se din specifikation så kan vi skicka ut en åt dig kostnadsfritt. Kontakta Kundtjänst via telefon eller e-post så löser vi det åt dig.
Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice
Skicka en kommentar