torsdag 23 juli 2009

MMS - inte Telenors grej

Fick ett sms från Telenor. "Du har fått ett MMS", stod det. Tydligen skulle jag gå in på deras hemsida och logga in för att kunna se det. Lite märkligt, eftersom jag tagit emot många MMS tidigare utan problem.

Jag loggade i alla fall in och... kunde inte se MMS:et. "Fel på sidan", tydligen. Jag provade då att fylla i en e-postadress och få meddelandet skickat till min mail. Funkade inte heller. "Ange en giltig e-postadress", stod det. Vilket jag gjorde, gång på gång. Provade till slut att göra om hela proceduren och logga in igen. Fel igen, för då fick jag inte ens logga in - det fick man nämligen bara göra en gång. Sen raderades meddelandet!

Jag gick då in på "Kontakta oss"-sidan i jakt på en mailadress till supporten. Någon sådan fanns inte. Däremot kunde man chatta med supporten, så jag provade det i stället. Fick efter en stund kontakt med en kundtjänstmedarbetare, men någon hjälp gick inte att få. "Prova logga in lite senare", var förslaget. När jag förklarade att man bara fick logga in en gång, blev svaret "nähä, då kan vi inte hjälpa dig.". Nej, precis.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: